  • Data: 2006-03-24 19:37:02
    Temat: Re: numer VAT UE
    Od: "A_@@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tam sprawdzam a mojego nip nie ma dokumenty złożone 15 marca .

    czy jak wezme moje dokumenty to wystarczy ?

    w jakim terminie trzeba zapłacić vat tu w Polsce

    czy jakiś dokument potwierdzający wiazd samochodu do Polski jest potrzebny ?

    jesli dobrze rozumiem Podatek Vat zapłacony od takiej tranzakcji nie stworzy
    nadpłaty VAT tak jak kazdy inny towar zakupiony w polsce.
    czyli samochód ciężarowy zakupiony w polsce od ceny zakupu można odliczyć
    vat 22 , samochód sprowadzony z UE płacimy VAT i nie odliczamy.