    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: nowe rozliczenia vatu unijnego?
    Date: Fri, 8 Apr 2011 19:06:20 +0200

    cyklista wrote:

    > Sprzedawca: AstraZeneca UK Limited
    > adres
    > nip: pl .....
    >
    > miejsce wydania:
    > skład konsygnacyjny w polsce

    Mam podobne rozliczenia WDT/WNT między głównym zakładem
    i oddziałem w PL ale jest oddział przedsiębiorcy zagranicznego
    zarejestrowany z polskim nipem.
    Troche mnie to zmyliło, że jest polski nip a nie ma siedziby żadnej w PL
    i przez chwilę się zastanawiałem jak w praktyce dokonuje się rozliczenia z
    art 11.1
    ale skoro zarejestrowali się do sprzedaży w PL z polskim (skład), to tak też
    można.

    > 2 lata temu z powodu problemów z naszym nadzorem wynieśli siedzibę do
    > anglii (tylko zastanawia mnie dlaczego mają nip PL),

    Skoro prowadzą sprzedaż w PL, to nawet mają chyba obowiązek się
    zarejestrować.
    (jest jakiś próg wartości obrotu)
    Widać polskie prawo i klimat dla przedsiębiorców im nie służy.