  • Data: 2005-05-06 07:37:51
    Temat: Re: nowa ustawa VAT paliwo
    Od: Adalbert <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wlasnie przejrzalam w Prawnej nowa ustawe (ta co ma od 01.06. obowiazywac).
    >
    > Chyba sie myle, ale wyszlo mi ze od zadnego samochodu ponizej 3,5 t nie mozna
    > odliczyc vat'u od paliwa.

    Interesowałem się niedawno zakupem samochodu z homologacją, który
    spełniałby wzór Lisaka - tylko od takiego można (jeszcze) odliczyć VAT
    od wartości samochodu i jednocześnie odliczyć podatek VAT.

    Przejrzałem spłodzoną nowelkę ustawy VAT - wiem, że od dnia wejścia w
    życie tej ustawy paliw dla takich "ciężarówek" nie będzie można odliczać
    już VATu.
    Więc dałem sobie spokój...

    Wojtek