    From: "Sebastian Margalski" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: nowa dzialalnosc i terminy
    Date: Sun, 29 Sep 2002 14:23:40 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@po73.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Data faktycznego rozpoczęcia działalności, to data, którą wpisujesz
    rejestrując się w urzędzie skarbowym (wypisujesz pisemko zawierające NIP,
    REGON, PESEL itp.). Dopiero po tym terminie możesz oficjalnie wypisywać
    rachunki. Najlepiej zarejestrować się pod koniec miesiąca, gdyż od daty
    faktycznego rozpoczęcia działalności naliczasz ZUS, a pierwszy warto
    zapłacić jak najmniejszy (za jak najmniej dni:)
    Te 7 dni chyba nie jest aż takie ważne, gdyż do mnie się nie przyczepili
    (prawie 3 tyg. poslizg:)
    Jestes moze absolwentem? Miałbyś prawie 250 zł upust przy wpłacie na ZUS
    przez cały rok:)
    Pozdr.
    świeżo upieczony przedsiębiorca:)
    SM