  • Data: 2002-02-05 18:11:40
    Temat: Re: nota księgowa - f-a wewnętrzna?
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek wrote:

    > Oj Maddy mylisz się - muszę wystawić f-rę wew i pokazać w deklaracji vat
    > jako sprzedaż zwolniona - mimo, żę nie odliczam vatu i idzie brutto na
    > socjal
    To pokarz mi paluszkiem podstawe prawna, bo może ja głupia jestem.

    Jakoś jak nas kontorola 2 lata temu trzepała z VATu to nie mieli żadnych
    zastrzeżeń do funduszu socjalnego, a NIGDY nie wystawiano faktur
    wewnętrznych. A było tego sporo - bonów, paczek dla dzieci, paczek dla
    pracowników, w porywach pracowało w firmie ok 100 osób.
    Sprawdzili tylko czy od zakupów ze środków FS nie było odliczania VAT.

    Czyżbym przegapiła zmiane przepisów?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk