  • Data: 2003-02-15 08:27:51
    Temat: Re: nota koryg. - zmiana firmy?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "walfal" <w...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    news:b2j6mc$j0g$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Tak się zastanawiam, czy za pomocą noty korygującej
    > można "przekazać" wystawioną fakturę na inną firmę?
    > Chodzi o całkowitą zmianę danych odbiorcy faktury.
    > Wiem, że robi to odbiorca.
    > Pozr, WitoldG
    Uważam że nie można wystwić noty korygującej zmnienającej całkowicie
    firmę.Notę wystwia rzeczywiście odbiorca faktury w sytuacji gdy " otrzymał
    fakturę zawierającą pomyłki dotyczące jakiejkolwiek informacji wiążcej sie
    zwłaszcza z sprzedawcą lub nabywcą"
    Wydaje mi sie zmniana firmy to nie jest pomyłka w danych firmy .Gdzieś coś
    też na ten temat czytałam ale zupełnie nie pamiętam gdzie to było.
    Wiola