    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: niezlozone pity w latach poprzednich: co mi grozi?
    Date: Mon, 25 Apr 2005 07:41:27 -0500

    p...@o...pl wrote:

    > Wpisać to co mam na piśmie i zapomnieć, mimo że to jakies liczby z kosmosu
    > niezgadzajace się z tym co dostawalem na ręke?
    Dostawałeś gotówkę na rękę, czy przelewem na konto?
    Jakie kwoty są na umowach? jakie były na rachunkach?
    Pit ma się zgadzać z papierami. A ile ci firma dała na rękę na czarno
    nikogo nie będzie interesowało

    > To samo z brakiem pita z roku
    > 2000, za to mam za rok 2002 kiedy w tym roku ani dnia nie przepracowalem.

    Pisz pisma do firm, że się nie zgadza.
    Ponieważ firma jak widać ma księgową do d...
    to może w tym piśmie napisz im dokładnie kiedy pracowałeś i za ile.
    Pomóż sierocie księgowej...

    > Mam zamiar isc zlozyc to osobiscie wraz z aktualnym zeznaniem. Co mi grozi?
    Raczej nic, dopóki ty jesteś pierwszy, a nie US.
    Jak masz nadpłatę, to może ci ją zwrócą, a może nie.
    Jak masz niedopłątę, to tym bardziej załatwiaj to jak najszybciej.

    > nie bardzo wiem, co mialbym napisac w tym pismie... bo wlasciwie nie mialem
    > zadnego powodu, poza wlasna glupota i brakiem doswiadczenia w tych sprawach, by
    > nie rozliczyc sie w terminie :(

    Napisz, że nie miałeś doświadczenie, i że nie wiedziałeś, że musisz coś
    składać.

    > Chodzilem wtedy jeszcze do liceum, chodzi o roczny przychod okolo 7000zl w roku
    > 2001 i okolo 1700zlotych w 2000.

    Ciężko powiedzieć, jeżeli to były umowy zlecenia, to raczej nie będzie
    dopłaty.
    Za 2000 na pewno nie, za 2001 trzeba by było wiedzieć,ile firma
    odporwadziła zaliczki. Jak odprowadzała solidnie, to raczej też nie
    powinieneś dopłacać.