  • Data: 2003-01-30 10:58:44
    Temat: Re: niedopłata podatku
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > rozliczając pit (37) wyszło mi, że mam niedopłatę podatku i to dość sporą. Nie
    > znam się na ksiągowości w ogóle i mam pytanie - ta nieopłata to czyja wina ? W
    > tej chwili poprosiłam księgowość, aby jeszcze raz sprawdziła poprawność pitu

    Jak w zeszlym roku liczylem PIT to byly 3 kroki:
    1. Mialem niedoplate 2500 zl - slabo mi sie zrobilo i przeliczylem jeszcze
    raz
    2. Okazalo sie ze pomylilem kwoty z ubezpieczen - sumowalem pit moj i zony
    oraz pit-44 z ZUS chyba.
    3. Kwota do zaplaty wyniosla 500 zl - siadlem jeszcze raz i przeliczylem
    4. Za ostatnim krokiem US mial mi zaplacic 450 zl ;-))))
    5. Siadlem jeszcze raz i przeliczylem.
    6. Zgadzalo sie - zanioslem PIT do urzedu i czekam 6 lat az mnie skasuja.

    --
    Krzysztof Pułapa, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/