  • Data: 2003-07-16 08:39:24
    Temat: Re: nie zaplacona faktura i podatek
    Od: "walas" <k...@w...pl.NO> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy jeśli mój klient nie ureguluje należnosci za fakturę, czy muszę
    > płacić podatek VAT od tej kwoty? Jak się ratować w takiej sytuacji?

    musisz...chyba ze jestes Malym Podatnikiem i rozliczasz sie wg. metody
    kasowej...wtedy mozesz z zaplata VAT poczekac do czasu uregulowania
    naleznosci, jednak nie dluzej niz 90 dni od daty wykonania uslugi/wydania
    towaru

    a jesli nie jestes MP..pozostaje Ci wyslac ruskich z kalachami, ew. naslac
    jakas firme windykacyjna..nie sa tacy drodzy wbrew pozorom

    pozdr
    b.