  • Data: 2007-08-22 21:32:42
    Temat: Re: nie ujęta w kpir faktura vat z poprzedniego miesiąca
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Aug 2007, Grzegorz wrote:

    > Prawo do odliczenia VATu masz w miesiącu powstania obowiązku podatkowego lub
    > następnym.

    Stanowczo protestuję!
    Wziąłeś i prawem kaduka pozbawić mnie chcesz prawa do odliczenia
    w następnym kwartale! ;)
    Oczywiście czepiam się - ale w ustawie jest wyraźnie "może obniżyć kwotę
    podatku należnego w deklaracji podatkowej za następny okres rozliczeniowy"
    a korzystanie z prawa do rozliczeń kwartalnych pewnie z okazji przyznania
    tego prawa również dla PDoOF stanie się dość częste wśród małych
    podatników :)

    pzdr, Gotfryd