  • Data: 2002-12-02 21:37:49
    Temat: Re: nie mozna utworzyc katalogu KEDU?!?!
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "buba" <1...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:asgd4d$c6$1@news.tpi.pl...

    > uhahahaha....ale sie obsmialem.....
    >
    > zdecyduj sie , ty chcesz dzwonicz czy mi to radzisz...nie masz nic
    > konstruktywnego do powiedzenia to sie nie odzywaj, a teraz zjazd.....

    Jeśli posiadłbyś zdolność czytania, to to co napisałem odczytałbyś np.
    tak:

    "ZUS posiada infolinię dla osób korzystających z Płatnika. Trudno się tam
    dodzwonić, ale możesz spróbować. Wprawdzie są bezradni wobec większości
    problemów ale ryzykujesz najwyżej tym, że Ci nie pomogą. A jak będziesz miał
    szczęście to pomogą."

    To by było na tyle.

    BaLab