  • Data: 2006-08-21 11:33:49
    Temat: Re: najkorzystniejsza forma umowy
    Od: "Abacus" <t...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To już pytanie od banków chyba

    no niekoniecznie,
    ale wracajac do tematu, jak przejde na DG to muszę zawrzeć z
    pracodawcą jakąś umowe na podstawie ktorej bede go fakturowal, tylko
    jaką, (na wykowywanie czego, bo chyba na zarządzanie nie moze byc)
    żeby US nie zakwestionowal jej i nie zarzucil mi ze to jest kontrakt
    menadzerski i że bedą mi zabierac tyle samo co na umowie o prace.

    Obecnie mam 10 tys brutto, czyli pracodawce kosztuje ca. 12000.
    Po odjeciu zus i pit zostaje mi ca 5500.
    Bedac na DG wystawie fakture na 12tys, to nawet bez liczenia
    czegokolwiel w koszty, odliczajac zus i cit 19% powinno zostac ca 9000.
    Kurcze jest o co walczyc tylko nie wiem jak skonstruowac umowe,
    No i kto mi pomoze :D