  • Data: 2009-04-21 20:51:02
    Temat: Re: najem lokalu - ryczałt
    Od: <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a dlaczego by nie.
    > ja bym to jeszcze kazał ovatować na ich miejscu.

    albo wyciąc mi nerkę, bo dlaczego nie? Przez taką postawę Ustawodawcy
    większość ludzi wynajmujących ma w dupie US i nie zgłasza tego do
    opodatkowania, albo zgłasza ryczałt po najmniejszej linii oporu. Ktoś w
    końcu na ten socjalizm musi pracować.

    Ale koniec z chciejstwem twoim albo moim, to nie jest koncert życzeń.
    Interesują mnie fakty związane z przedstawioną sprawą, jeśli masz coś
    rzeczowego do napisania to chetnie przeczytam. W końcu po to jest ta grupa.