  • Data: 2005-03-22 14:28:17
    Temat: Re: na fakturze slownie<>do zaplaty
    Od: w...@a...pl (Wemif) szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze pytanie o numeracje,

    Faktury mam numerowane tak: 10/3/2005, gdzie 10 to numer w miesiacu,
    3 to miesiac. Chcialbym aby numer faktury korygujacej byl numerem
    faktury plus jakis ciag znakow. Wiem, ze numeracja musi byc ciagla,
    ale czy moge numerowac osobno korekty do kazdej faktury?
    czyli np. K1/10/3/2005 to by byla pierwsza korekta do faktury
    o numerze 10/3/2005 itp? (chodzi mi o to aby nie musiec pamietac numerow
    korekt w programie tylko by moc je latwo generowac, nie bedzie korekt do
    kazdej faktury)

    Andrzej