  • Data: 2002-02-10 16:17:50
    Temat: Re: może ktoś wie - proszę o pomoc
    Od: a...@p...onet.pl (Arjos) szukaj wiadomości tego autora

    Dn 09 lut 2002, przeczytalem na grupie pl.soc.prawo.podatki:

    >zgłosiłem sprawę do sądu o wszczęcie postępoawnia przeciw dłużnikowi -
    >wisi mi 60 000(faktura + odsetki - 2000) - mam tylko kopię wnosku
    >złożonego do sądu - mam to na należnościach - mam to dać na rezerwy, czy
    >ściągnąć z należności i dać na pozos.koszty operac. (nie st.kosztu
    >uzysk. przychodu). odsetki mam na zespole 7-mymnaliczone - co z nimi

    Ja bym dal w rezerwe naleznosc, odsetek bym nie naliczal
    (ewentualnie tez w rezerwe).
    W koszty mozna dac po "uprawdopodobnieniu niesciagalnosci"
    tak jak piszesz nie mialoby sensu, chyba ze po przedawnieniu...

    --
    Na poczatku byl chaos,
    a potem entropia wciaz rosla...