  • Data: 2005-09-12 07:00:09
    Temat: Re: miejsce prowadzenia dzialalnosci
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Sep 2005, p083 wrote:

    > A jak ktoś hobbystycznie będzie cały dzień szył na maszynie to
    > co już nie ma uciążliwości ? ;)

    Ależ jest.
    Takiego "hobbystę" można ścigać na drodze cywilnej.
    Prowadzącego DG też można - ale on zacznie obronę od argumentu że
    "przecież prowadzi zgodnie z przepisami, o tu mu urzędy zarejestrowały
    że może prowadzić i do tego jeszcze podatki płaci" :> (mimo że to
    żaden argument, jedno i drugie :))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)