  • Data: 2007-09-21 08:35:11
    Temat: Re: mBank mBiznes a przelew VAT - dziwna sytuacja
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik latet napisał:

    > Co radzicie mi teraz z tym zrobić?
    > Nie chcę "wyciągać ręki po nie swoje", bo to się zawsze potem mści.
    > A chodzi o kwotę 4-cyfrową.

    Pismo do banku z prośbą o wyjasnienie ile poszło przelewów.

    Pismo do US, ze wlasnie badasz sytuacje i czekasz na odpowiedz banku. A
    zeby w miedzyczasie sprawdzili, czy ktos u nich si enie pomylil.

    Po otrzymaniuu info z Banku - do US odpowiednie pismo, w zaleznosci co
    bank odpowie, zeby sytuacje wyjasnic.