  • Data: 2009-08-09 21:30:16
    Temat: Re: leasing vat-marża ?
    Od: "darek" <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:h5n4ti$8v9$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Merytorycznie to widzę kwestię tak:
    > im większy udział VAT w cenie środka trwałego
    > (zakładając tę samą cenę brutto), tym bardziej to korzystne finansowo,

    To oczywiste, jednak nie o takie założenie chodzi.
    Można kupić auto za cenę x +22% vat i dostać pełną fakturę, lub to samo auto
    kupić za cenę x + dużo mniejszy vat (liczony tylko od marży dealera), czyli
    w przybliżeniu samo x i dostać fakturę vat marża.

    Tu moja wątpliwość:
    - 1 wariant i leasing operacyjny - czyli tak jak robi 80%
    przedsiębiorców,czy
    - 2 wariant i leasing typu Vat marża.
    ewentualnie 3 wariant - kredyt (bez paranoicznych zabaw z vatem)