  • Data: 2003-04-10 14:16:04
    Temat: Re: leasing i wykup, jak to jest :-)
    Od: "Remek Halicki" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:b73qnv$86g$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Leasingodawca oczywiście

    Piszac to miałem na uwadze głównie doświadczenie. Tak się składa, że zajmuję
    sie leaisingiem i kilenci, którzy wykupują samochody "na nazwisko", mimo iż
    otrzymują fv vat od leasingodawcy płacą PCC.

    Ponieważ wykupujesz na nazwisko (np. Jan Kowalski) i samochód jest Twój
    I jak kupujesz u dealera prywatnie na Jan Kowalski, to też jest PCC?

    Ciekawe pytanie. Nia mam pojęcia jak jest wówczas.

    Mam nadzieję, ze nie wprowadziłem nikogo w błąd.

    remek