  • Data: 2005-03-11 14:28:09
    Temat: Re: lamerskie pytanie
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    du hast mich gefragt wrote:

    > do końca lutego: ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych art. 42

    No nie do końca.
    Wypłata była w lutym 2005 , więc za 2004 żadnego pitu nie dostanie bo
    niby za co. Więc mowa o terminie lutowym jest bezcelowa.

    A skoro wypłata była w lutym, to jaki jest termin na wystawienie pit za
    tą umowę?. Nie do końća marca przypadkiem?

    > w 2005

    zgadza się. Rozliczysz to dopiero na kwiecień 2006.