  • Data: 2005-09-21 23:47:15
    Temat: Re: laik: kupuję komputer, proszę o pomoc.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Sep 2005, Adam Piotrowski wrote:

    > (Tutaj dwie opcje: albo kupuję komputer i monitor i kosztuje to ponad 3500;
    > albo kupuję komputer w sklepie A, a monitor w sklepie B i wtedy ten limit
    > 3500 nie ma zastosowania - chyba?).

    Da się samemu prowadzić KPiR.
    Ale... IMO jesteś na etapie iż powinieneś wziąć groups.google.pl,
    zapodać "zaawansowane" i popytać o interesujące tematy.
    Poczytać nie tylko to co wyjdzie - ale i "okolice".
    I poczytać tak z 2-3 tysiące postów.
    Nie, ja NIE żartuję - sam tak zacząłem.
    Nie myśl że to tylko kwestia niechęci itp: nikt z grupy NIE WIDZI
    co ty robisz, co gdzie wpisujesz... bez pójścia z papierami do
    doradcy celem konsultacji IMO i tak się nie obejdzie :]
    Wiesz od czego się zaczęło jak ja (na początku DG) poszedłem ?
    - od pierwszej linijki KPiR...
    Możesz odpowiedzieć na pytanie które usłyszałem ? :)
    Jeśli tak - to brzmiało ono: "a gdzie wpisał pan remanent
    początkowy"...

    > Jak potraktować mam koszty związane z ewentualnymi odsetkami, prowizjami
    > itp przy zakupie ratalnym?

    "Wydatki poniesione przed oddaniem ST do używania zwiększają wartość
    początkową" ! Zależy KIEDY zostały poniesione (a nie "za co").

    > Proszę powoli pisać i wielkimi literami, bo to trochę magiczne dla mnie
    > jest.

    ...i w tym problem.
    Po przeczytaniu tych 3 kpostów :] będziesz wiedział czego nie wiesz
    - będziesz umiał to jako tako OPISAĆ :)
    My tu możemy TYLKO pisać !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd