    From: "maciejka" <m...@B...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kupowanie za granica, a podatki
    Date: Wed, 29 Oct 2003 11:10:22 +0100

    Witam !
    Ja troche w podobnej sprawie.
    Mam nadzieje, ze ktos mi pomoze bo prawde mowiac nie wiem do kogo sie
    zwrocic o rade.

    Zakupilem ostatnimi czasy na zagranicznej aukcji z USA kilka przedmiotow.
    Dokonalem platnosci karta Visa za posrednictwem
    serwisu bidpay.com. Pieniazki dotarly do sprzedajacego i po pewnym czasie
    otrzymalem wylicotowane przedmioty, oczywiscie bez zadnego dowodu zakupu
    mimo, ze mialem takowy otrzymac.

    Teraz chcialbym je sprzedac. Podkreslam ze nie prowadze zadnej dzialalnosci,
    ani firmy. Zainteresowani kupnem oczekuja ode mnie sporzadzenia umowy
    kupna/sprzedazy. To oczywiscie nie stanowi dla mnie problemu, ale czy w
    swietle prawa moge sprzedawac produkt na umowe kupna/sprzedazy, bez
    posiadania dokumentow potwierdzajacych moje prawo wlasnosci do niego??
    Jezeli tak, to jaki podatek bede musial zaplacic od takiej transakcji i
    kiedy??

    dziekuje za wszelkie uwagi,
    pozdrawiam
    Maciek