    From: "jas" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kupno i sprzedaż nowych towarów poprzez internet
    Date: 9 Jan 2006 23:07:05 +0100

    > ...no pieczątki nie potrzebujesz WCALE, zakładając że masz
    > "przepisową" pieczątkę (ma być na niej REGON!) to nie wiem
    > o co pytasz ?

    Witam Pana!
    Posłużę się przykładem.
    Kupuję 20szt. jakiegoś sprzętu agd po cenie promocyjnej - biorę fakturę i co
    dalej kiedy chcę ten towar sprzedać np poprzez internet na serwisie aukcyjnym
    po cenie wyższej. Znajduje się kupiec - osoba fizyczna i co dalej mogę wystawić
    fakturę Vat tej osobie - jestem na PKPiR + VAT zasady ogólne z moją pieczątką?
    Transport drogowy? No to trochę nie pasuje do sprzedaży towaru skoro będzie to
    np. maszynka do golenia. Czy ja podbijam pieczątkę na książeczce gwarancyjnej?
    czy robi to sklep od którego kupuję większą ilość towaru? Proszę o info
    pzdr