  • Data: 2003-10-03 11:43:45
    Temat: Re: kupione mieszkanie - wspomogli rodzice
    Od: " markinn" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zosia Samosia <f...@s...com> napisał(a):

    > A ja bym sie tym nie martwil.
    > Prawdopodobienstwo ze to wykryja jest bardzo, bardzo male.

    U mnie po trzech miesiącach od transakcji przyszło pisemko z żądaniem
    wyjaśnienia źródeł dochodu :-)
    To nic, że transakcja miała miejsce 300 km od siedziby US :-)

    Po grzecznej rozmowie telefonicznej (byłem pozytywnie zaskoczony) wystarczyło
    wysłać kopię umowy kredytowej z bankiem poświadczoną notarialnie
    (kilkadziesiąt złotych).

    Więc jednak chociaż trochę bym się marwił.

    Pozdrawiam,

    markinn