    From: "RS" <r...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kupione mieszkanie - wspomogli rodzice
    Date: Thu, 11 Sep 2003 12:33:33 +0200

    > Dywagacja luzem: wydaje mi się że po pierwsze "kosztowałeś" rodziców
    > więcej ;)

    pewnie ze duzo wiecej ... chocby dlatego powinno sie ten limit uznac za
    smieszny !!! albo calos sformulowac inaczej..
    Tak jak wyglada to teraz oznacza ze rodzice wydaja na dzieci 160zl /mc .. co
    jest bzdura... samo stypedium ze studiow to prawie 15000 w calosci....
    oczywiscie tez nie moge za to pewnie kupic mieszkania (czesci) bo to
    podejrzane ;)))))

    , a po drugie że można to zaliczyć do kosztów "utrzymywania