  • Data: 2008-05-25 12:29:04
    Temat: Re: ku przestrodze PIT 37 i podatek liniowy
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    r...@n...pl pisze:
    > Witam,
    >
    > Miałem nic nie pisać ale kiedy widzę zjadliwe komentarze grupki złośliwców
    > pod moim postem -który miał przecież tylko na celu ostrzec potencjalne
    > przyszłe ofiary fiskusa które tak jak ja nie znały wcześniej prawa- to
    > ciężko milczeć.

    Ja na tej grupie praktycznie milczę, czytając inne posty. Ale czasami
    wrzucam swoje 0,03 zł. Właśnie w takich przypadkach.

    > 1. Nie wszyscy -tak jak wy- studiują każdy przepis z dolu do gory. Sa tacy
    > przecietni zjadacze ktorzy poswiecaja kazda chwile innym aktywnosciom. I to
    > do nich byl adresowany moj mail a nie do Was: wszystko wiedzących mądrali.
    > Pytanie: co mnie lub innej osobie z waszych mniej lub bardziej zlosliwych
    > komentarzy? Jedyna korzysc przynosza one swoim tworcom ktorzy napawaja sie
    > mysla ze oni to by byli madrzejsci itp.

    Ja również każdą chwilę poświęcam zupełnie innym sprawom, jednak kiedy
    półtora roku temu otwierałem DG, wszystkiego się dowiedziałem odnośnie
    jaką formę opodatkowania wybrać. A to z bardzo prostego powodu, a
    właściwie kilku. 1. Dla samej wiedzy. 2. Żeby potem nie okazało się, że
    coś jest nie tak. 3. Żeby nie płacić innym za coś, czego można było
    samemu się dowiedzieć dzwoniąc chociażby do swojego US.

    Radek Dobrowolski