  • Data: 2005-06-08 07:46:53
    Temat: Re: która firma leasingowa (samochód)
    Od: Krisso <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ulapod napisał(a):
    > Chcę kupic auto osobowe w leasingu operacyjnym.
    > Którą firmę polecacie? Ja zastanawiam się pomiędzy EFL a BPH Leasing, innych
    > nie znam. Mozę cos poradzicie?

    Moje analizy mówiły, że należy wybrać ofertę EFL ale ostatecznie
    wybrałem Volskwagen Leasing bo mieli promocję (wyprzedaż Skody) :)
    EFL'owi niewiele wtedy brakło a zadowolony byłem z jakości kontaktów.

    Zobacz jeszcze ofertę BZWBK. FuturaPrime jest groższy.
    ogólne oferty leasingodawców znajdziesz na portalach finansowych

    --
    Krisso