  • Data: 2002-02-14 13:57:55
    Temat: Re: księgowa na umowie
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <K...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aneta" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a4gd4v$j0e$1@news.tpi.pl...

    > Mądra, znająca
    > przepisy księgowa, która nie posiada wymaganych dokumentów - nie powinna
    > się zgodzić na zatrudnienie w ramach um.-zlec.czy innej o podobnym
    > charakterze. Pozdr. Aneta

    Czyli mnie to wygląda tak:
    - z punktu widzenia księgowej, jak mam 5 ofert od różnych potencjalnych
    zleceniodawców za "dobre" pieniądze i jedną ofertę od potencjalnego
    "pracodawcy" za "niewielką" kasę to dla własnego dobra (groźba kary) biorę
    umowę o pracę i dorabiam się całe życie....
    - z punktu widzenia właściciela firmy, lepiej nie będę zlecać prowadzenia
    księgowości komuś na umowę zlecenie, bo ten ktoś może za to zapłacić karę, a
    na zapłatę komuś z umowy o pracę mnie nie stać, więc....

    Kasia