  • Data: 2008-09-26 08:50:57
    Temat: Re: krus i zus - kto obroni tych co mają dg ?
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > A pensję kto mu pokrywa? Krasnoludki?

    nie wiem, może i znajdują się takowe gdzieś;>

    tak naprawdę chodziło mi o to ograniczenie do 89 tysięcy
    WYŁĄCZNIE;>

    zwracałam uwagę na co innego,że mówiąc o składkach ZUS pracownika,
    mówimy o połowie, tej części, która jest potrącona z jego wynagrodzenia
    mówiąc o składkach prowadzących działalność, trzeba wziąść pod uwagę, że
    te 5,5 tysiąca o których wspomniano to mowa całości ZUSu
    Poza tym, jeżeli pracownika boli, jak wiele z jego wybagrodzenia jest
    potrącane, to powinien wziąść pod uwagę, jak boleć to musi pracodawcę

    ale dziękuję za zwrócenie uwagi, skąd się biorą pensję pracowników;>