  • Data: 2004-04-18 20:05:17
    Temat: Re: kratka-VAT
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-04-18 20:59, Użytkownik Borszczuk napisał:

    > Nie dam sobie nic uciac czy musisz go rejestrowac nawet. Kupiles - masz
    > fakture kwietniowa - odliczasz.

    Bardzo sluszna uwaga. Niemniej wydaje mi sie ze dobrze bedzie jak bedzie
    w STrwalych przed 1 majem a do tego chyba powinien jezdzic. Czasem takie
    duperele ratuja skore. Ciekawi mnie tylko czy musze sie
    zglaszac/rejestrowac w USkarbowym jesli nie odciagam VATu od paliwa.
    Tego sie jeszcze nie doszukalem.
    ---