  • Data: 2004-07-21 11:40:35
    Temat: Re: koszty wysyłki na fakturze
    Od: "L." <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hm... patrzę i obracam - ciągle wychodzi mi "strata VAT" ;)
    > Masz 5 zł za przesyłkę (do zapłacenia poczcie) i 20 zł netto
    > +VAT czyli 24,40 za twój towar.
    > Jak wykażesz 4,10 netto "za przesyłkę" to ile wykażesz "za całość"
    > i z czego zapłacisz różnicę ? Zaznaczam iż oczekiwane byłoby
    > 20 zł przychodu netto, 4,40 dla państwa na VAT i 5 zł dla poczty.
    > Mi ginie 90 groszy do zapłacenia z własnego przychodu :]

    a jesli chodzi o cene to 5 zł brutto płace na poczcie za przesyłke
    doliczam klientowi za swoja przesyłke i od niego dostaje 5 zł brutto.

    wiec jesli klientowi na fakturze dam 4,10 + 22% = 5zł brutto.

    Nie moze tak byc?
    to tez jest niezgodne z prawem?

    A jesli mam niezafakturowany transport(przesyłke), tylko kwotę od klienta
    rozliczam z kontem rozrachunkowym poczty to to jest ukryta refaktura?
    przeciez nie nabijam na paragon i nie obciazam klienta, tylko on sam jakoby
    płaci poczcie.
    tak tez jest żle?
    L.