  • Data: 2005-03-05 21:37:02
    Temat: Re: koszty uzyskania przychodów dojazd !!! jak rozliczyć
    Od: "szuwar" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?> >
    > Nie rozumiem tego co tu napisałaś.
    > Jaki zwrot od kogo, z jakiego tytułu?
    > pit wysyła się raz do roku od całości.
    > czy to co tu napisałeś mam rozumieć ak, że już raz pit-37 wysłałeś?
    > Szykujesz sobie kłopoty.

    tak juz sie rozliczyłem uwzgledniając koszty uzyskania w wysokosci 1227 zł
    poprostu zapomniałem o tym ze poracodawca naliczał mi te nizsze
    a co do odliczen miałem prawo do odliczen z innego tytułu i juz dostałem
    zwrot nadpłaty na konto po przeanalizowaniu doszedłem do wniosku ze bez
    sensu jest robić korektę na zwiekszenie kosztów za 3 m-ce natoniast w
    przyszłym roku bedę o tym pamietał

    tak więc zadnych kłopotów nie przewiduje :):)

    pozdrawiam i jeszcze raz dzieki
    szuw