    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: koszty uzyskania przychodów
    Date: Tue, 02 Dec 2008 14:52:16 -0600

    Blaise wrote:
    > Witam. Na moje pytanie nie znalaz?em jednoznacznej odpowiedzi w archiwum.
    > Oto one: jakie koszty z zrycza?towane mam wi?ae w przysz?orocznym PIT-11,
    > je?eli ca?y rok pracowa?em na etacie w miejscu zamieszkania i 0,7 etatu poza
    > miejscem zamieszkania (oba - stosunek pracy)? Patrz?c na tabele nie wiem czy
    > braae pod uwage punkt 2), czy 4).
    >
    > W 2008 roku:
    > uzyskiwane przychody miesieczne roczne
    > 1) z jednego stosunku pracy 111,25 z? 1 335 z?
    > 2) z wiecej ni? jednego stosunku pracy 2002,05 z?
    > 3) z jednego stosunku pracy, z tym, ?e zak?ad pracy jest po?o?ony w
> [...]

    0.7, czy 0.3 jest bez znaczenia, miales wiecej niz jeden stosunek pracy
    z czego jeden na miejscu i jeden po za miejscem zamieszkania.
    Na jednym policza ci 12 x 111.25, na drugim policza ci 12 x 139.06.
    Dodajesz to wszystko razem i o ile przekroczylo sume z punktu 4) to
    przycinasz do kwoty 2502.56. W twoim przypadku przekroczysz, bo w obu
    pracowałeś 12 miesiecy, ale moze zdazyc sie sytuacja, ze ktos pracowal
    tylko kilka miesiecy, wowczas je po prostu sumuje sie koszty razem razem.

    Podsumowujac, przy wiecej niz jednym stosunku pracy nie ma kosztow
    miesiecznych, jest tylko limit gorny. Dla kazego sousunku pracy wylicza
    sie koszty oddzielnie wg pkt 1 lub 3, sumuje a potem przycina do limitu
    z punktu 2 lub 4