  • Data: 2008-12-02 20:12:42
    Temat: koszty uzyskania przychodów
    Od: "Blaise" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Na moje pytanie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi w archiwum.
    Oto one: jakie koszty z zryczałtowane mam wiąć w przyszłorocznym PIT-11,
    jeżeli cały rok pracowałem na etacie w miejscu zamieszkania i 0,7 etatu poza
    miejscem zamieszkania (oba - stosunek pracy)? Patrząc na tabelę nie wiem czy
    brać pod uwagę punkt 2), czy 4).

    W 2008 roku:
    uzyskiwane przychody miesięczne roczne
    1) z jednego stosunku pracy 111,25 zł 1 335 zł
    2) z więcej niż jednego stosunku pracy 2002,05 zł
    3) z jednego stosunku pracy, z tym, że zakład pracy jest położony w
    innej miejscowości niż miejsce zamieszkania 139,06 zł 1 668,72 zł
    4) z więcej niż jednego stosunku pracy, a zakłady pracy będą położone
    w innej miejscowości niż miejsce zamieszkania 2 502,56

    Za pomoc dzięki...