  • Data: 2003-06-20 00:43:18
    Temat: Re: koszty prowadzenia księgowości
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Dnia 19 czerwca 2003 o godzinie (22:26:10) napisano:
    m> rozważam albo założenie działalności gospodarczej, albo przejęcie za
    m> symboliczną złotówkę zaprzyjaźnionej spółki zoo. o ile wiem ile kosztuje
    m> mniej więcej księgowość DG, to nie mam pojęcia ile może kosztować to samo
    m> w przypadku zoo. przewiduję obroty w okolicach 2-4 tys miesięcznie.

    IMO przy tym poziomie obrotow lepiej zalozyc DG. Spolka zoo to
    niepotrzebna Ci biurokracja, duzo drozsza ksiegowosc i mniejsza
    mozliwosc manewrowania pieniedzmi firmowymi. Zaleta jest ograniczona
    odpowiedzialnosc za dlugi...

    To tak w duzym skrocie i uproszczeniu.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---