    From: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: koszt cb radia w reklamie
    Date: Thu, 13 Dec 2007 23:28:15 +0100

    Użytkownik "ArturS" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:1q3xo3f35m63q$.dlg@zamotasuplany.pl...
    > "Kriss" swoja wiadomoscia sprowokowal(a) mnie do odpowiedzi:

    > <ciach>
    >
    > Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Myślę, że i ja spróbuje wepchnąć CB w
    > koszt. W zasadzie kupuję je z przeznaczeniem dokładnie takim jak napisałeś
    > w oświadczeniu. Czasami przejazd przez wrocław to masakara, a i na trasie
    > się przyda :)

    Podrzucę ci jeszcze moje zdanie na ten temat.
    Mam dg "usługi informatyczne". Mam CB zaliczone w koszty, Dałem go w koszty
    bo:
    - dzwoniłem do skarbówki z pytaniem czy mogę - powiedzieli, że tak.
    - rozmawiałem ze znajomą (dość luźną) z us i mówi że można to uznać za
    koszt.
    - kolegę w podobnym profilu dg z cb w koszty kontrolowali przy okazji
    odliczenia grubszego vat-u i CB przeszło.
    - mi to naprawdę służy do podniesienia ( nie faktycznego osiągnięcia)
    przychodu bo mogę szybciej znaleźć klienta, szybciej do niego do jechać co
    się przekłada na większą ilość klientów w ciągu dnia/ mniejsze zużycie
    paliwa.

    Zastanawiają mnie tylko wywody nad tym, że to pasmo amatorskie i nie wolno
    go używać do celów zarobkowych - ok - rozumiem jeżeli waliłbym jakąś
    reklamę. Ale jeżeli pytam na 19 o ulicę taką i taką w jakimś mieście to mi
    nie wolno bo jadę do pracy, a gdybym jechał prywatnie to by mi wolno było ?

    --
    PawełJ