    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: koszt cb radia w reklamie
    Date: Sun, 09 Dec 2007 18:55:08 +0100

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 09 grudzień 2007 18:22
    (autor Samotnik
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@l...localdomain>):

    > Kup, odlicz i przetestuj.

    No ustaliliśmy, że nie wolno CB używać do zarabiania, ale tak poza tym, to w
    czym problem?Czemu telefon na paśmie GSM jest OK a na innym nie? Uważasz,
    że taksówkarze też nie odliczają? Mój dawny sąsiad ma jakąś firmę
    transportową i kierowcy ciężarówek też mają radia do kontatu między sobą i
    z centralą. Pewnie nie CB, ale to nie z przyczyn US a prawa radiowego.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl