    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: korekta zakupu
    Date: Fri, 24 Oct 2003 17:24:05 +0200

    On Thu, 23 Oct 2003, adi wrote:

    >+ Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> [...]
    >+ > Iwona Z wrote:
    >+ > > 30.09. otrzymałam ją 15.10, rozumiem, że vat mam odliczyć we
    [...]
    >+ > Formalnie i legalnie to VAT odliczasz w październiku. Ale..... jeśli
    >+ > wiesz, że nikt ci nie udowodni, że nie dostałaś faktury we wrześniu
    [...]
    >+ przecież nawet gdyby otrzymala w wrzesniu to i tak ma prawo ujac
    >+ ja w deklaracji vat za paźdzernik, wiec nie ma żadnego problemu...

    ...ale IMO mowa jest o przypadku przeciwnym ;), widywałem
    wyroki z których wynikało że na rozprawie US wyciągał z zanadrza
    dowód (np. datę dostarczenia poleconego z poczty) że wrześniowa
    faktura została dostarczona w październiku, więc odliczenie
    we wrześniu jest nieprawidłowe :]

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)