  • Data: 2007-06-29 08:50:30
    Temat: Re: kontrola US - bez uprzedzenia?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Jun 2007, Wemif wrote:

    > Ale pytanie mam inne. Czy to normalne, ze w takiej sprawie kontrolerzy
    > osobiscie sie zjawiaja?

    Postaw je inaczej: czy MOGĄ?
    Mogą. No to tyle.
    Dlatego właśnie jest ważne, co zapisano w przepisach, wbrew tezom
    przedstawianym przez "zdroworozsądkowców".

    > Czy musialem ich wpuscic? Nie byla to kontrola mnie, tylko
    > prosba o podanie wszelkich okolicznosci konkretnej transakcji z 2003r.

    W zasadzie to US kontroluje wyłącznie transakcje podatnika, dokumentację
    podatnika i podobne rzeczy, a nie samego podatnika, nie słyszałem żeby
    kogoś np. rozbierali :)

    > Co gdybym akurat wybieral sie na umowione spotkanie z klientem, moge
    > powiedziec ze nie teraz, tylko np. jutro?

    Hm... to jest zagwozdka, masz rację.

    > Czy nie powinni po prostu wyslac pisma z pytaniem, po co od razu
    > przychodzic?

    Czas? Nim pismo "obróci" może zejść dwa tygodnie.

    pzdr, Gotfryd