  • Data: 2002-07-20 13:22:25
    Temat: Re: konto firmowe a prywatne
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 20 Jul 2002, Radosław Popławski wrote:
    [... Tristan Alder ...]
    >+ > > no a co sie stanie takiego jakbym
    >+ > >> przelew do US zlecil nie z firmowego, a prywatnego?
    >+ > >> pzdr
    >+ > >jezeli na przelewie beda wlasciwe dane podatnika i informacja za co sie
    >+ > >wplaca - bedzie OK
    >+ >
    >+ > Do cazasu najbliższego zorientowania się przez US i wlepionej kary.
    >+
    >+ ROTFL.

    W kwestii formalnej: ile razy, w jakim banku i jakie kwoty testowałeś ?
    O przypadki "bezegzekucyjnego" :) płacenia podatku dochodowego
    od małodochodowej DG (ryczałt bez VAT) słyszałem.
    Argument że "akurat przenoszę konto" (półtorej roku, ale to
    dlatego że mi jest mało potrzebne :)) też mi jest znany :)
    Ale... czy jakiś KPiR+VAT z działalnością "podstawową" (tj.
    nie dorabia a *zarabia* na DG) zechce potwierdzić że płaci
    z osobistego bez zacięć ?

    Pozdrowienia, Gotfryd