  • Data: 2002-01-04 16:13:06
    Temat: Re: konta US
    Od: "WSm" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maddy" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:3C3581A5.71E1E8DC@inzbud.pl...
> [...]
    [...]
    > Jak uda mi się to zapisac w jakims rozsądnym formacie to
    podeslę.
    Dziekuje, ale ja sobie poradzilem, jako stary rep. Pobralem
    DAP-em na dysk i otwarlem w XL-viewerze, copy-paste do Worda i
    jest. Nie usilowalem nawet inaczej otwierac, bo mam
    licencjonowany Office 95 i mi wystarcza od lat.
    Pisalem tylko, jako o problemie, bo nie kazdy potrafi sobie z tym
    poradzic, a przeciez nie o to chodzi, aby majstrowac przy pliku,
    tylko z niego skorzystac. Przeciez niekt o zdrowych zmyslach nie
    bedzie sobie zasmiecal komputera, ktory ma do pracy coraz to
    nowymi wersjami programow, tak zaplaconych, jak i darmowych. To
    dobre dla dzieci, ktore lubia sie chwalic.
    Swoja droga - ciekawe, czy pracownicy Min Fin w najnowszym Exelu
    lepiej kalkuluja finanse budzetu, niz w starych wersjach?
    WSm