  • Data: 2004-05-27 21:39:15
    Temat: Re: konsekwencje zawieszenia działalnosci
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 May 2004, Sebol wrote:
    [...]
    >+ uprzejmie sie mnie zapytala czy w ogole rozpocząłem DG informując US o tym
    >+ fakcie. Nie zrobiłem tego - wiec nie musze zawieszać

    To IMHO OK.

    >+ a dodatkowo jako ze
    >+ jestem (będe) VATowcem

    Ustal czy *będziesz* czy *jestes*. Jesli *jestes* to IMHO nie ma
    podstaw zebys nie składał VAT-7 :] (nie pamiętam czy nowe przepisy
    pozwalaja naczelnikowi US wyrazic zgodę na nieskładanie).

    >+ to w ogole nie musze tego faktu zgłaszać do US
    >+ a jedynie do ZUSu.
    >+
    >+ Z tego wywodu wynioskowałem ze do zgłoszenia do ZUSu też nie musze robić

    Już chciałem się pytać czego chcesz w ZUSie szukać :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)