  • Data: 2003-10-17 08:28:39
    Temat: Re: koniki w DG
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Witek M." <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bmmqkg$mte$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Widziałem kiedyś psa na ewidencji wyposażenia. W koszty ładowany był
    > pedigree i nie widzę w tym nic złego.
    > IMHO nic nie stoi na przeszkodzie, żeby koń był ŚT. I by wpuszczać w
    koszty
    > wszystko co dotyczy jego utrzymania.

    Zastanawiam, co należy zrobić w wypadku narodzenia się źrebaka ;)? Czy jest
    to "wytworzenie srodka trwałego we własnym zakresie" ;-)?
    I co mam zrobić ze swoimi 137 rybkami ;-)? Wpisać do ewidencji? Co miesiąc
    sprawdzac ile rybek należy umorzyć, a ile nowych wpisać ;-) ? Nadmieniam, że
    "okres użytkowania" przekracza zwykle 1 rok...
    Akwarium stoi w firmie, no i żarcie trzeba kupować, czasami filterek
    wymienić ;-). A może ST to akwarium, a rybki to części składowe? W końcu,
    rybka bez akwarium działać nie będzie ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab