  • Data: 2004-02-12 15:10:55
    Temat: Re: komuś się coś pomyliło...
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> szukaj wiadomości tego autora

    piotrek wrote:

    > tak, pensje za XII dostałem w I 2003, ale już przecież w zeszłym roku
    > rozliczyłem sięz US i wliczałem prace w tej firmie , mam to raz
    > jeszcze zrobić, przecież te dane na Pit 11 są jakieś kosmiczne
    > tzn(obejmują właśnie 6 misesięcy 2003 roku)

    Jeśli w zeszłym roku wykazałeś w swoim PIT także te pieniądze, które
    firma postawiła ci do dyspozycji dopiero w roku 2003 to znaczy, że się
    źle rozliczyłeś.

    Co to znaczy kosmiczne? Czy obejmują kwoty, których nigdy nie dostałeś?
    Może ta forsa gdzieś w kasie na ciebie czeka?

    Najlepiej weź oba PIT11 (aktualny i zeszłoroczny) i porównaj to z
    kwotami, które naprawdę ci zapłacono i które wynikają z umowy. Jak już
    będziesz miał wynik tego porównania dopiero pytaj na grupie