  • Data: 2004-02-12 19:44:19
    Temat: Re: komuś się coś pomyliło...
    Od: "piotrek" <1...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0402121938150.-489533@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...

    > No to był błąd.
    > Tego że "kombinują" wykluczyć się nie da. Ale tego że
    > w styczniu "coś zapłacili" też. Może korygowali ów
    > styczeń ? Pytałeś już ich ?

    > Czyli KWOTA na to wskazuje, 6 wypłat, tak ? Bo nie napisałeś !
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

    Jeszcze raz od początku:

    pracowałem w pewnej firmie "X" od 1 X2002 do 31 XII 2002
    w lutym 2003 dostałem od nich Pit 11 i jak Pan Bóg przykazał rozliczyłem
    się z US.
    w 2003 pracowałem zupełnie gdzie indziej.....
    Aż tu nagle dziś dostaje pit 11 właśnie od firmy "X" wskazujacy że od 1 I
    2003 do 30 VI 2003 dalej tam pracowałem.... wskazują na to przychód jaki
    "osiągnołem" jak i okres zatrudnienia (poz 4,5,34,35 itd)
    Coś tu mi nie pasuje..

    dziękuje za wszelkie informacje
    piotrek