  • Data: 2006-01-22 13:55:20
    Temat: Re: komputer - zakup drukarki
    Od: "AD" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:10iqligmwzd3s$.18hftnqnon571$.dlg@40tude.net...

    > powstała u mnie taka wąpliwość - firma posiada komputer ( jakby było
    > istotne notebook ). po miesiącu zakupuje drukarkę laserową.
    >
    > Czy taki zakup stanowi ulepszenie środka trwałego, czy drukarkę można
    > potraktować jako osobny środek trwały?

    Z tego co czytalem to jesli ta drukarka bedzie podlaczona do tego notebooka
    to zwiekszy ona wartosc srodka trwalego. Jedynie drukarki z interfejsem
    sieciowym mozna ewentualnie traktowac jako osobny srodek trwaly

    http://64.233.183.104/search?q=cache:7FWLKWwwSvcJ:ww
    w.informacje.farmacja.pl/drukuj.php%3Fid%3D188+warto
    %C5%9B%C4%87+komputera+amortyzacja&hl=pl