    From: "Didlo" <d...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: komputer składak
    Date: Tue, 4 Nov 2003 21:57:16 +0100

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0311041711500.-449333@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...
    > On Tue, 4 Nov 2003, Didlo wrote:
    > [...]
    >
    > Powiedz jak go chcesz sklasyfikować :), jak kosztuje mniej niż
    > 1500 zł może być wyposażeniem. IMO pomysł średni, ale można :)
    > Załóżmy że ma być ŚT:

    > Jeśli komp ma być ŚT - to *oczywiście* nie.
    > Produkujesz u siebie komputer, zgadza się ?
    > No to *wszystkie* poniesione w związku z tym koszty (przechlapane
    > jak składa ci go etatowy pracownik, kto to będzie liczył :>)
    > ładnie spisujesz. Nie musisz spisywać, ale wtedy za 6 lat musisz
    > umieć powiedzieć co się stało z poz. 5 faktury RPTC/12/03 :],
> [...]

    Wielkie dzięki za wyjaśnienia. Ja dopiero zaczynam poznawać
    skomplikowany świat podatków itp. :-)
    I gdybyś był tak dobry to mam jeszcze jedno pytanie ( już chyba
    ostatnie :-))

    Gdybym kupiła osobno monitor i osobno skrzynkę (komputer). I chciałabym
    to osobno w koszty wrzucić czyli 1.monitor i 2.skrzynka (żeby zmniejszyć
    podatek). To mogę tak zrobić? US się nie przyczepi, że monitor+
    skrzynka=komputer i wobec tego należało to do EŚT ? Zakładając
    oczywiście że zmieściłabym się w kwotach granicznych dla wyposażenia.

    --
    Pozdrufy
    Didlo