    From: "PiotrB." <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: komputer prywatny czy firmowy
    Date: Thu, 27 Jul 2006 00:31:10 +0200

    Dnia 27-07-2006 o 00:20:10 adamopal <j...@i...pl> napisał:

    > A jesli zatrudnię pracownika to on może korzystać z tego komputera,
    > i programów które kupię ?
    > I owe w/w programy komputerowe ( do grafiki - Adobe, Macromedia, Corel)
    > tez mogę kupić na siebie? Czy licencja na osobe fizyczną
    > własciciela firmy - a na firmę to duza różnica?

    tego nie wiem. niech się wypowiedzą bardziej kompetentni.
    sam jestem zainteresowany odpowiedzią na to pytanie.

    prawdopodobnie wiele zależy od warunków licencji jaką zakupiłeś.
    jeśli licencja jest na jedno stanowisko to jak przypuszczam nie
    powinno być problemu jeśli program będzie zainstalowany na komputerze,
    który znajduje się na Twoim własnym biurku.

    Piotr B.