    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: komputer a monitory - zawsze musi być zestaw?
    Date: Thu, 19 Nov 2009 14:46:46 +0100

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > Z poprawka, ze do jednego komputera jak najbardziej moze byc
    > podlaczonych kilka monitorow.
    > A sam komputer moze sprawowac pozyteczna role bez podlaczonego monitora.

    No wiesz, założenie, że najpierw analizujemy stan faktyczny zasadniczo
    rozwiązuje wszelkie problemy.

    A stan faktyczny ma tyle wariantów, że spisanie jest niemożliwe.

    Przykład - dzwoni koleżanka, zaczęła prowadzić księgi agencji
    reklamowej, wie, że ja od dawna w tym siedzę więc o poradę uderza.

    "Co to robisz z tymi kosztami, oni tu kupują prezerwatywy, colę,
    hot-dogi, wafelki, dezodoranty i kremy na zmarszczki i jakieś tony
    mrożonych warzyw i wszystko chcą w koszty".

    A to materiały do zdjęć! Martwą naturę jakoś trzeba zdobyć :-)
    (raz wpadłam po faktury i wdepnęłam w rozrzuconą na ziemi marchewkę,
    hall komuś pasował jako tło).
    Życia się nie da opisać w zakładowym planie kont ;-)

    Kurcze, coś filozoficzni mnie dziś przechyliło, to zbliżający się
    dwudziesty :-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813