  • Data: 2004-05-08 06:27:53
    Temat: Re: komis art. 120 VAT w praktyce sklepu
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Moch" <m...@n...com.pl> wrote in message
    news:c7h0jh$2pe$1@news.onet.pl...
    > Marża nie jest ani towarem, ani usługą, więc nie jest obrotem na rzecz
    osób
    > fizycznych .... w rozumieniu art. 111. i jako taka nie podlega ewidencji w
    > kasie.
    > Marża jest przypadkiem zaliczonym do procedur szczególnych.
    > odnośnie rejestru VAT, zwracam uwagę na art. 109 p. 4 ustawy. Ewidencja
    taka
    > też musi być szczególna. Np. kolumny: LP., data umowy komisu, kontrahent -
    > komitent, wartość komitenta, data sprzedaży, kontrahent - nabywca,
    wartość;
> [...]

    tu mam jedną uwagę. Nie sądzę, abym mogła pytać nabywców, którzy nie chcą
    faktury o ich dane osobowe. Poza tym nie prowadzę komisu samochodowego,
    tylko sprzętu sportowego i zimą mamy tysiące sprzedanych towarów używanych.
    Nie wyobrażam sobie takiego stopnia szczegółowości zestawienia z
    praktycznego punktu widzenia.

    Magdi